onsdag 29 september 2010

Nej men inte ska väl jag...

Och hur glad blev jag inte när jag såg att jag fått en utmärkelse av Holly Hock! Tusen tack! Precis vad jag behövde när jag vältrade mig i missnöjet över att inte hinna med det jag vill! Läst mindre än önskat, bloggat extremt mycket mindre än planerat och inte uppdaterat en enda liten lista på snart en månad... Jag ska skicka vidare, till sju andra läsvärda bloggar (antar jag, för det gjorde Therese) och dessutom avslöja sju intressanta saker om mig själv...
Jag läser och inspireras bland annat av:
Paperback lover
Fiktiviteter
Calliope
Lyrans Noblesser
Hermia
Vixxtoria
Mrs. B

Jaha, och så var det sju intressanta saker om mig...
Jag har mer än 30 par Dr. Martenskängor.
Jag tycker inte om socker eller söta saker.
Jag byter hårfärg minst tre gånger om året, radikalt.
Jag har varit med i Lyssnarjuryn för Sveriges Radios Romanpris.
Jag anmälde mig idag till Göteborgsvarvet nästa år, trots att jag inte har tränat på flera år och idag har så ont i nacken att jag inte ens skulle kunnu följa loppet med blicken...
Jag åker troligtvis till Goa för fjärde året i rad, på välbehövlig semester någon gång i november-december.

Inga kommentarer: