tisdag 5 april 2011

Det sprider sig...

Nu har jag också drabbats av den mystiska radbrytningssabotören! Har läst att flera råkat ut för detta, helt plötsligt försvinner alla radbytningar! Märkte det när jag la till The Help i min topplista 2011, plötsligt kommer all text i en följd och det spelar ingen roll vad jag gör!

Fast här blev det minsann en styckeindelning... Är det bara i listan? Hur kan det bli så? Under Globala inställningar har jag haft "Uppdaterad redigerare" hela tiden, jag läste att det hade hjälpt någon. Vad ska jag göra? Någon...

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Jag trodde att det var jag som klantat mig på något sätt- visste inte att detta även drabbat andra. Oerhört irriterande är det i alla fall. Hoppas att någon kan ge tips om hur man slipper ifrån denna sjuka!

Den besatta sa...

Ja visst är det skönt att inte vara ensam - men likväl irriterande!

enligt O sa...

Hade det problemet i Wordpress en period efter en uppdatering, vet inte hur Blogger funkar men det kanske har något med uppdateringar att göra?