fredag 1 april 2011

I morgon, snart idag...

Nu borde jag packa. Nu ska jag packa! Jag har en jättedisk att ta hand om innan jag kan lägga mig också...
 8.35 går tåget till Stockholm och en skrivarkurs med Barbara Voors och Hanna Nyberg! Hur spännande är inte det? Efter moget (nåja) övervägande har jag bestämt mig för att lämna datorn hemma. Den är ganska tung att släpa på, och det kan vara en utmaning och kanske ge en annorlunda känsla att helt enkelt använda papper och penna! Då vet jag ju en sak jag inte ska packa, alltid en början! Allvarligt talat förstår jag inte riktigt det här med tiden - varför blir klockan alltid så mycket? Borde skriva protokoll från mötet med sponsorgruppen i HK Varberg också, men nån måtta får det kanske vara så här i midnatts timma... Återkommer med information om skrivarkursen :-)

1 kommentar:

enligt O sa...

Sitter på tåget nu. Ses imorgon, ska bli kul!