söndag 22 maj 2011

Otålig väntan!

I söndags beställde jag Murakamis 1Q84 andra boken (och Oates Fair Maiden och Carlisles Homicide in Hardcover) och paketet har inte kommit än! Enligt Adlibris skickades de i torsdags morse, och jag var så säker på att jag skulle få hämta dem i fredags att helgläsningen blev alldeles förvirrad och ofokuserad när jag plötsligt måste hitta något annat i stället... Det är ju inte så att jag saknar bra böcker, hyllorna svämmar över av sånt jag vill läsa - men just nu hade jag ju ställt in mig på Murakami! Lyxproblem, jag vet!

2 kommentarer:

enligt O sa...

I-landsproblem när de är som värst! Hoppas att paketet hittar rätt idag.

Den besatta sa...

Japp! Paketet låg i brevlådan när jag kom hem och jag blev så glad! Har annat att göra men kunde inte låta bli att bara börja lite i Murakamis andra bok...