onsdag 4 maj 2011

Vad är väl en dag på slottet?

Jag vet att det är fel... Det är bara det att jag nu har tillbringat en bit över tre timmar med att hitta nästa bok att läsa i En sida tills bokcirkel och fortfarande inte beställt något! Fattar ni hur många böcker och författare som är definitivt slutsålda eller finns tillgängliga i 3 ex eller färre?  Hur svårt som helst! Jag vill hitta något som ingen läst, något som är riktigt bra och samtidigt hyfsat lättillgängligt... Deltagarna ska ju helst nappa på att hänga med en vända till liksom. Dessutom vore det optimalt om jag själv inte läst den heller, jag vill ju att vi ska ha samma förutsättningar. Vi har varit i Frankrike, i USA med ryskjudiska emigranter och i Brasilien. Vore kul med något helt annat... Men nu snurrar det i huvudet och jag får nog skjuta upp beställningen till i morgon. Tips mottages tacksamt!

Inga kommentarer: